Monday 14 May 2012

meriNdui kamu ~~


kepada yg mngenali sy . . sy nk mintak maaf klo sy wat kalian sume sakit hati ur pape jelakan . .
yelah kite sume manusia biasa yg selalu mlkukan ksilapn . . harap kalian pon bermaaf maafan la sesame manusia k . . Sy juga telah memaaf kan sesiapa yg ade wat salah ngn sy . . yelah sedangkan nabi maafkan umat , apatah lagi saya hanya insan yg biase . . Sy nak gtaw yg sy syg semua kerana ALLAH . .
Sy x perlukan blsn pape dari dy , tp hargailah lah sy k . . jgn prnh lupa sy walau dmna skli pon awk brde deQ . .
iNgat pesan akk taw . . akk syg kamu . . 

CINTA SAYA HANYA UNTUK LELAKI YG BENAR2 MENCINTAI SAYA KERANAMU YA ALLAH . .
SEMOGA SAYA MENDAPAT SEORG YG BOLEH MENDIDIK SAYA KE JALAN YG BENAR. . .
LELAKI YG SOLEH . .\

SINGLE BUKAN MAKNANYER KITA TAK LAKU . TAPI SABAR , ALLAH BELOM TEMUKAN JODOH KITA . . INSYA'ALLAH ADE REZEKI YG LEBIH BAIK YG ALLAH AKN BERI . 
SABAR DAN BSRCINTALAH KERANA ALLAH BUKAN KERANA NAFSU . .


YA ALLAH > .
Panjangkan umur kami . . Satukan lah hati kami . .
Semoga kami tergolong dalam kalangan wanita solehah. . 
Panjangkan juga umur SAHABAT sy . .










Duhai Allah yang maha pengasih
sejahteralah untuk ku.ya Allah,
semoga aku sihat dan bahagia..
semoga aku bebas dari kemarahan dan kebencian..
semoga aku bebas kemiskinan jiwa dan raga.
semoga aku bebas dari penderitaan jasmani dan rohani..
semoga aku dapat mempertahankan kebahagian aku sendiri..
semoga aku dapat merancang kehidupan dengan bijaksana..aaminn ya Rabbal alamin...

Duhai yang maha membuka,
ajari aku yang lemah untuk melihat jalan keluar dari semua masalah.
kepadamu ku curah segala perasaan yang melara.
ku kesali kealpaan diriku.ku tangisi kesilapan lalu.

Ya Allah ya tuhanku.bantulah hambamu ini..permudakanlah segala urusan ku ya Allah dan permudahkan lah aku untuk menimba ilmu di dunia mu ini ya Allah..terimalah doa hambumu ini.
ampuni lah dosaku,terangi hatiku.
tiade lain yang ku harap hanya kasih sayang mu membawa ke rimbun keampunan.....



Khas buaT kamu deQ = SuhairaH n najihAh . .
dan SAHABAT SAYA === 

No comments:

Post a Comment