Saturday 19 May 2012

Hari Yang Mengembirakan


Hai semua hari ni , hari ahad nak cter pasal someone... ha td saya jumpa adek angkat yg paling saya sayang sekali , susah senag bersama... saya rase dia lah seorang adek yg paham kat saya... Mula x knl pon die tu , bile jmpe dekat2 baru thu yg btul tu die , saya x knl dia sbb muka die lain sgt2. . . mgkin sbb saya da lame x jmpe die laa , , RINDU sgt2 kat die . . rasa mcm setahun sekali je jmpe die... X pe lagi un thun nie die exam. . malas nk ggu die,, biarlah die exam dlu,, t Ade masa saya contact la die blik... hahah.. Td tnyer die t lps SPM nak smbung blajar mne ? wah die ckp nk smbung at UITM . . wah semoga dia berjaya laa.. die Rajin sgt2...suka kwan ngn die...Die Faham sgt2 saya.. Lepas niey saya x nk lahh cari adik angkat lain sbb dia seorg je bole pham saya n ibu die pon oke..Saya pnggil ibu die IBU....So die sye anggap cm family saya juga....SAYANG DIA KERANA ALLAH . . .

tu jela rasenyerrr...



Ini ibu laa.... Ibu juara gubahan taw... Tahniah ibu~~





AdeQ kesayangan saya laaa..
NURUL NAJIHAH BT MD AZWAN


No comments:

Post a Comment