Thursday, 30 August 2012

Hari yg menyedihkaN ::


Rabu malam khamis hari yg paling sedey bg ak :: skunk baru ak tahu yg dieorg buat semua nie tok kebaikkn ak :: so thnks sgt2 kat akk2 semua telah mnyedarkan sye dri kesilafan2 dlu :: sy jnji pade diri n pade akk2 semua yG sy x akan ulngi semua tu :: sy akan hargai semua yg akk2 buat tok sy :: sy janji x akan buat akk sedey , tansion , n segala2nye lhaa :: sy akan uat yg terbaik lps ne :: sy akan cuba elakkan bt2 bnda yg bole mnmbulkan akk2 marah :: 

saya mntak jasa baik akk2 semua jika sy salah harap akk2 ley tegur sy k ::
sy uat muka bkn sbb saya marah kat akk2 :: saya takut lhaa lau org yg saya rapat marah2 :: saya jd serba salah lhaa bila nak tgur akk :: so sy wt hal sy je :: bukan nak kuang ajar kak :: hope akk2 x salah anggp ::


saya thu sy bnyak kkrngn kak :: hope dpt bntu sy :: maaf lau diri ini cm budak2 , nth lhaaa daa memeey prngai sy cm bdk2 lhaa :: doktor pon ckp sy memey cm ney ::
Tak matang :: lepas nie saya akn cuba jd seorg yg matang kak ::


sedeh sgt2 knpe lhaaa diri ini cm ney ::
yaALLAH ak mohon pdmu ;;
sy bukan nak mntak simpati , tp sy harap dpt tgur je ap jua kslhn sy ::
hope jgk dpt bntu sy dlm pljaran k ::




waktu mula2 sy masukIKM nie , sy harapkan yg terbaik pd dri sy :: sy x nk trpgruh :: tp malang nyeee sye seorg yg mudah terpgruh :: sy mnyesal ap yg daa berlaku skunk ::
sy jnji x akan ulng < lpz nie sy jd dri sy , n wt hal sy :: 
ssemoga sy dpt kngn yg paling indah sekali kat IKM n ::


Tempat paling sy hepyy , dok kat  dlm IKM ...
dok kt c2 lhaa boley wt sy hepy , tenang , x sgale2 nyer.. ( release TANSION ) 


SAYA MASUK IKM DGN KERELAAN SAYA SENDIRI DAN ADA SEBB !!
( lau ada masa sy cer k )


Tuesday, 21 August 2012

:: =,= ::

 
Tuhan  Tolong Jagakan Dia ::
 
Harii nie harii paling sdey sgt :: ingat nak cer ngn someone::
tApi mngkin dye bzY rinY .. nak text dyE kredit lakk hbiz ::
pe pon memey sdey sgt2 hari nieY ::
ape yG berlaku biar lhaa mnjadi memory yG paling burokk tok ak "'
ak x sngka , ak yG di persalHkan ::
 
ap salah ak :?? jAhat sgT ke Ak nie :: semuA manuSia kaT dunia nieY x PERFECT ::
selagi MasiH bole sabAR :: akU tetaP sabaR , hati luka , kecewa , teraSA hati sgt2 ::
 
 
 
 
( story lenn plk )
 
 
KAn bgus lau diri ini dihargai ::
susah sgt kE org nak mnghargai  seseoRg ::
ak x mngharap poN ::
ak benci pda  kongkongan ::
bebas lagii bgus ::
 
 

rinduu pulak kat mereka niey :(
mereka terbaek :: hnya berapa bulan sje ak dpt bersama mereka :
bergurau senda , gelak ketawa , suka duka kami akan berakhir x lama lagii ::

:: adakah ? mereka akan ingat kat saya bila tamat nya mereka di dunia IKM nanti ::
saya mahu lihat spe Yg masih knL FADZ ::
 

Thursday, 16 August 2012

:: Apa Salah Aku ::

 
Aku x twu ape slah ak smpaikan dye nak tukar pswd ak . .
ak da ckap yg ak da feddup ngn dye . . ap lgii . .
teruk gilerr ak gdoh ngn die . . lepas nie ak x nk dgr pe2 cer sal die . . ak ingat dye pham ak tapi x . .
aku daa anggap die macam kakak ak sendiri smpai masa dye cari gdoh ngn ak . . cukp baik slme nei ak lyn dye ngn cara baek . .ckp lebah lebuh kata jgn lupa dye lpz nie . . . ak x pnh lupa laa org yg prnh jaga aku . . . ak hargai !! tapi org buat ak macm niey . . .  !! memng niey 1 dugaan tok ak hadapi seblom menjelang aidilfitri . . mulai ryni ak x nk ambil thu lgiiee pasal kau kak :: tolong laahh bgii pswd fB ak tu . . ape lgiee kau na kak oit . . lau ko pkwe ak daaa lme daa ak clash n tampau2 . . .  nasib baek org atsn laa . . . ak hormat  ... . .   member akpon da lme sabau ngn dye laa :: capital N thnks bgie ak smgt malam td okee ::syg awakk lebih ::
 
 
 
kepada yg berkenaan STOP HADIR DALAM IDOP AKU !!!