Thursday 30 August 2012

Hari yg menyedihkaN ::


Rabu malam khamis hari yg paling sedey bg ak :: skunk baru ak tahu yg dieorg buat semua nie tok kebaikkn ak :: so thnks sgt2 kat akk2 semua telah mnyedarkan sye dri kesilafan2 dlu :: sy jnji pade diri n pade akk2 semua yG sy x akan ulngi semua tu :: sy akan hargai semua yg akk2 buat tok sy :: sy janji x akan buat akk sedey , tansion , n segala2nye lhaa :: sy akan uat yg terbaik lps ne :: sy akan cuba elakkan bt2 bnda yg bole mnmbulkan akk2 marah :: 

saya mntak jasa baik akk2 semua jika sy salah harap akk2 ley tegur sy k ::
sy uat muka bkn sbb saya marah kat akk2 :: saya takut lhaa lau org yg saya rapat marah2 :: saya jd serba salah lhaa bila nak tgur akk :: so sy wt hal sy je :: bukan nak kuang ajar kak :: hope akk2 x salah anggp ::


saya thu sy bnyak kkrngn kak :: hope dpt bntu sy :: maaf lau diri ini cm budak2 , nth lhaaa daa memeey prngai sy cm bdk2 lhaa :: doktor pon ckp sy memey cm ney ::
Tak matang :: lepas nie saya akn cuba jd seorg yg matang kak ::


sedeh sgt2 knpe lhaaa diri ini cm ney ::
yaALLAH ak mohon pdmu ;;
sy bukan nak mntak simpati , tp sy harap dpt tgur je ap jua kslhn sy ::
hope jgk dpt bntu sy dlm pljaran k ::




waktu mula2 sy masukIKM nie , sy harapkan yg terbaik pd dri sy :: sy x nk trpgruh :: tp malang nyeee sye seorg yg mudah terpgruh :: sy mnyesal ap yg daa berlaku skunk ::
sy jnji x akan ulng < lpz nie sy jd dri sy , n wt hal sy :: 
ssemoga sy dpt kngn yg paling indah sekali kat IKM n ::


Tempat paling sy hepyy , dok kat  dlm IKM ...
dok kt c2 lhaa boley wt sy hepy , tenang , x sgale2 nyer.. ( release TANSION ) 


SAYA MASUK IKM DGN KERELAAN SAYA SENDIRI DAN ADA SEBB !!
( lau ada masa sy cer k )


No comments:

Post a Comment