Friday 18 May 2012

Dalam Hati Saya ~~


hai korg yg dtg mnjguk sy nye blog ni.. sje2 je.. hari cuti,, ha tp rutin cm bese la kan,,, kemas umh sume,, emak .ayah x de ,, ade hal skit kat luar so tggal ngn adek2 jerk,,, Hari nk nak story , sy x suka nk jge tepi kain org , , sekarag sy nak jd diri sendiri , , mula hidup baru laa kononnyer...Nak jujur dalam setiap ape jua perhubungan x kira la pe2 ,  Adik angkat ke , kakak angkat ke . n abg angkat ke  kwn ke. . . n whtever2 laa... aku x nk laa tipu2 niey . . rsenye lau jujor lagi kekal lame . . dan juga aku nak syg dieorg tu sume kerana ALLAH . .hahaha

Kalau aku suka kan someone niey , aku x street bgthu die , , ckup sje kteorg kwn2 cm biase coz aku yakin jodoh dtntukan oleh ALLAH . . just berdoa " Jika die jodohku temukan ku dengan sidia , jika tidak aku terima dgn redha " Jodoh , Ajal Maut dtngn tuhan . . kite hnye mmpu berserah...
jujur dalam setiap perhubungan pasti akn kekal selamenyer.. Lelaki yg baik untuk Perempuan Yg baik , lelaki yg keji untuk pperempuan yg keji . . itu Janji ALLAH . .
jGn sdey kalau xde COUPLE , sbb ALLAH belum nak temukan jodoh kite lgi...
Ape2 pon kepada kwn2 aaku tu plezz jujo dlm setiap perhubungan.. aku pon akn wat pe yg aku ckp niey... hahahhah

doakn bersama la yeah . .
Saya Nak bercinta kerana ALLAH . . Tak suka mainkan perasaan laki , n x suka laki mainkan perasaan perempuan .... Hope dpt yg Terbaik la.. Boleh didik n jaga saya... huhu

Cter kat atas tidak ade kene mngena ngn spe2 oke...

No comments:

Post a Comment