Saturday 28 July 2012

kisah akU


Haa !! mggu nie ak alikk umah :: erm syok la jugk kan coz dpt buka pose ngn atok ak ::
soe laaa kat kawan2 ak coz x ikut korg g buka pose kat luar k :: ermm skrg ak nak story sal ape eak :: ha !! 


kalau tak suka ngn perangai sy gtaw je jgn dok smpan2 t smpai bile2 pon sy x thu ap kesilapan  sy ::
kite semua x prefect ok :: tolong jgn berfikiran kolot oke :: saya just nak rapat ngn someone tu bukan sebb lain la :: sy da anggap die cm kakak saya sendiri :: salah ke kalau saya rapat ngn die :: kalau x suka bgthu laa >>
rapat sebagai adikk bukan lain oke :: thing positive laa syg uit :: sy bukan jenis yg xde prasaan kat boy oke ::
inilah dugaan yg saya dpt :: hope ade yg paham ap yg sy rase skrg :: sye da x thn ngn sikap org yg suke fikir 
(-) pasal sye ::  jagn fikir diri tu prefect sgt ::
teringin nak jaga seorg kakak , nak share prob :: sharing is loving ::

hope x fikir lain lau saya ambil berat sal kak tu ::  
:: sy lau daa rpat ngn org tu sy akn care die cm adikk bradik sy ::
::  sy bukan nak mntak simpati oke ::
:: sy bukan jenis org yg cm uh ::
:: berkawan biar lha ikhlas oke ::
:: kalau x suka cara sya silakan pergii dari hidup saya lhaa k ::

No comments:

Post a Comment