Friday 6 July 2012

IKM JASIN KENANGAN BERSAMA BPP


Masuk mggu nie daa 2 mggu saya bergelar sebagai pelajar di IKM jasin . Saya bersyukur yg teramat sgt bila dpt masuk ke IKM , walaupun sya x terpilih masuk ke U ur KOLEJ tapi saya amat bersyukur ape yg saya dpt skrg . terima kasih YA ALLAH kerana telah memberi aku tempat untuk mnmba ilmu , dan mncapai segala kjyaan dan hajat saya .Saya berazam akan buat yg terbaik demi masa depan saya dan untuk family saya . Hari pertama masuk dgn azam baru . harap saya x terpesong jauh , xnk ulang kesilapan yg lame , Saya akan cuba buat ap yg saya mampu , hope akk2 , n kawan2 dpt mmbntu saya . memberi tunjuk ajar pada saya .Thnks bnyak2 kepada kakak2 senior kami yg bnyak membntu , membri tnujuk ajar , dan sgla2 nyer... kami hargai akk2 semua , kami harap lepaz akk2 hbs sem yg last nie jgn lupa kami . Penting sekali kat kakak bilik saya KAK FAT N KAK IEKA , hope akk x lupakan saya bilaa daa berjaya n bila daa kuar dari IKM k ,, saya sentiasa ingatkan akk berdua , saya daa aggp akk berdua cm kakak saya sendiri , hope dpt saling bntu membntu selama bpe bulan yg tnggl nie... Saya akan cuba x melukai akk2 , akan cuba jage diri , kelakuan dan sebagainyer.. kalau saya salah tolong betulkan , , kepada semua senior yg jage kami waktu orientasi thnks taw... kami hargai sgt2 ::

SUSAH SENANG HADAPI BERSAMA , ABADIKAN KENANGAN KITA BERSAMA . WALAUPUN HANYA BEBERAPA BULAN :: 
saya dapat rasakan kesedihan ini sebelom akk2 semua tamat belajar di IKM Jasin ::





pesaNan darI saya Buat Akak ::

* SENTIASA CERIA SELALU .
*DOAKAN KITER BERJYA .
*JGN LUPAKAN KAMI SEMUA FRESHIE .
* DAH BERJAYA JGN LUPA KAMI .
* JAGA KESIHATAN AKAK
*KALAU SAKIT JMPA DOKTER 


# CEGAH SEBELOM MELARAT#
LOVE YOU ALL 

No comments:

Post a Comment